Vendiro is in 2013 ontstaan vanuit de observatie dat er geen schaalbare oplossingen waren voor grote internationale verkopers om te verkopen op marketplaces. Lange tijd ondervonden de Vendiro-founders bij één van de grootste Nederlandse e-commercepartijen hoe het was om te werken met een zelfgebouwde oplossing die voorraad, prijzen en orders koppelde aan een marketplace. Maar omdat marketplaces een belangrijker afzetkanaal werden voor verkopers, groeiden ook de ambities. Met Vendiro werd er een geavanceerde SaaS-oplossing neergezet, met uitstekende persoonlijke service. Het was die unieke combinatie van slimme software en goed onderbouwd advies, die in rap tempo zorgde voor meer klanten. Daarnaast kwamen er steeds meer marketplaces in Europese landen bij. De garagebox in Leiden waarin Vendiro startte, werd ingeruild voor een kantoor met veel ruimte voor uitbreiding. Want om een hoog niveau van service te blijven bieden, groeit het aantal professionele en enthousiaste medewerkers continu. En de klanten, die groeien mee.
Ons ervaren team van jonge professionals zet zich dagelijks in om jou succesvoller te maken op marketplaces. Vol enthousiasme, met een scherp oog voor kwaliteit en op de persoonlijke manier die bij ons past.
Korte lijntjes, daar houden wij van. Niet alleen met onze klanten, ook onderling op de werkvloer. Daarom zitten al onze afdelingen bij elkaar in één kantoor. Goed bereikbaar en een paar minuten verwijderd van hartje Leiden. Ook nu we vanwege Covid voornamelijk thuiswerken, houden we de spirit erin met online pubquizzen en teamwandelingen. Bij gebrek aan een feestje én de pooltafel die ons de nodige ontspanning bezorgt.
Wil jij onderdeel uitmaken van een jong, gemotiveerd team dat zich elke dag bezighoudt met een mooi e-commerceproduct in ontwikkeling? Talent is altijd meer dan welkom!
Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws en interessante marketplace-ontwikkelingen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.