Al sinds 1845 is INNO een icon in België. INNO Department Store heeft grote naamsbekendheid en zichtbaarheid in de bekendste en drukste winkelstraten van het land. Sinds 2021 heeft INNO Department Store een marketplace gelanceerd. Gericht op de Belgische markt, kunnen Nederlands en Franstalige gebruikers eenvoudig voor jouw producten shoppen door een onmichannel ervaring.
Door een sterke focus op de klantbeleving, heeft INNO in de afgelopen 180 jaar een sterke naamsbekendheid en loyale klantenbestand opgebouwd. Deze klantbeleving en gestroomlijnde processen, zijn ook de focus voor hun marketplace geweest. En dat is terug te zien in de 300.000 bezoekers per maand en een return rate van minder dan 10%.
INNO heeft een eigen doelgroep, die op zoek is naar premium merken. Er is geen concurrentie, dus je kunt producten tegen goede prijspunten aanbieden. De marge is goed, maar de omzet iets minder. Het is dus een mooi extra kanaal in België.
Door de koppeling tussen INNO en Vendiro, is het onboarding proces op inno.be nog makkelijker geworden. INNO stelt duidelijke eisen aan welke content je voor producten moet aanleveren. Omschrijvingen moeten zowel in het Nederlands als in het Frans aangeleverd worden. Wanneer je gebruik maakt van de software van Vendiro, wordt het aanleveren van die content net wat makkelijker.
Wil je vrijblijvend en objectief advies over het toevoegen van INNO Department Store aan jouw verkoopkanalen? Of wil je meer informatie over de rol die Vendiro kan spelen in jouw processen? Bekijk dan ons uitlegfilmpje of neem contact met ons op.